سلب امتیاز از دارندگان سیم‌کارت‌های دارای بدهی یا بدون استفاده ممنوع شد

دیوان عدالت اداری در رأی اخیرش بخشی از مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را که به اپراتورهای تلفن همراه اجازه می داد سیم کارت های بدون استفاده را پس از ۶ ماه مسدود و سلب امتیاز کنند، ابطال کرد.

کلانشهر: دیوان ...