دیوان عدالت اداری در رأی اخیرش بخشی از مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را که به اپراتورهای تلفن همراه اجازه می داد سیم کارت های بدون استفاده را پس از ۶ ماه مسدود و سلب امتیاز کنند، ابطال کرد.
کلانشهر: دیوان ...